SOSHurones hará todo lo posible por ayudarte publicando en este espacio tu anuncio con tus datos pidiendo ayuda.Sólo nos tienes que enviar un email a perdidos@soshurones.org diciéndonos lo que quieres publicar, preferiblemente indicando por qué zona lo has perdido, qué día se ha perdido, si tiene chip, cómo es el hurón y si tiene algún rasgo característico, y, si adjuntas una foto, mucho mejor.

miércoles, 17 de octubre de 2012

EN BÚSQUEDA
Huron: Pumba                Nº de Chip: ...
Zona: Secuita-Catllar (Tarragona)
Perdido desde el lunes 8 de octubre de 2012


Hola,
em dic Leyao, i tinc 10 anys. Ja se que soc una mica petita per tenir furons o fures però quan vaig tindre una fura pel meu aniversari, un dia, al cotxe estavem la fura i jo i ella estava molt nerviosa per sortir del transportí. LLavors, la meva mare em va dir: soltala, pèrò agafala bé, perquè no s'escapi. La vaig soltar i als cinc minuts es va adormir a les cames. La meva fura que s'ha perdut es diu Pumba i es un mascle castrat de color sable. Estava acostumat a anar suelto per tota la casa i el jardí, i pensavem que ja no podía sortir per en lloc, ja que feia dos anys que el teníem. Jugava amb els gossos i el gat i era molt sociable.

Normalment venía a demanar pernil i a rebre una caricia, però el día que es va escapar no va fer res d'això i suposem que es va escapar al bosc perquè quan s'escapaba per la urbanització anaba a cases de veÏns i llavors es quan els veÏns ens venen i deien.
A casa meva hi ha una fura. Es vostra?
I l'anavem a buscar. Això pasa quan s'escapa al carrer i ningú ens a dit res. Ja fa uns quants dies que no ve, aproximadament 8. L'hem buscat i li hem dit a tothom
Vivim a la Secuita-Catllar, a la Urb. Sant Roc núm. 16, Tarragona ,es al costat de la pista del pantà de Gaià Si la teniu o la trobeu truqueu a 609101170.